=)

Nu är jag klar med packningen men ska gå ner och finslipa lite på den har typ plockat med lite för mycket, hehe typiskt mig x)

För den som inte vet så ska jag segla till Gotland imorn tsm med min farbror och hans kompis =)
Dom seglade ner båten till Nynäshamn i onsdags och därifrån ska jag hoppa på imorn sen blir det segling i 14 h i streck, seglar under hela natten så vi är framme nångång lördag förmiddag =)
Har köpt massa energidryck jag ska ha under natten x) och sen så har stefan säkert massa chips och annat gott så jag kmr nog leva gott :3 Chris (min farbror) har plockat med sig 2 datorer så jag kmr få ha en hela tiden vi är borta =D hoppas nätverket funkar (Y) om det gör de så kmr jag nog vara inne hela natten och finnas tillgänglig på msn så den som har lust att snacka kan adda min msn: [email protected] ^^

Ska bli skitkul att åka till Gotland, har inte varit där på säkert 5 år så de ska bli riktigt kul =D sen så slipper jag ju familjen i nån vecka och det är ju underbart (Y) men jag kmr sakna Dolores otroligt mkt :/<3


Bjuder på en bild på mig, Dolores, Gabby och Minnie ;)

R.I.P Minnie<3

1 ½ år gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0