Update

För tillfället ligger jag i min älsklings säng, han sover så klart men jag är skitpigg och kan inte sova. Hehe han vaknar nog snart och undrar vad fan jag gör x) imorn är de so-prov och jag kom precis på att jag glömt pappret med grejerna i skolan, fan fan fan jag som hade tänkt att plugga på bussen imorn :s sen på eftermiddan ska jag typ skriva matteprov och boken ligger kvar hemma, kommer nog gå åt helvete imorn :s tänker göra klart statestikuppgiften imorn och försöka skriva klart novellen så jag kan ta de lite lugnt resten av veckan:) Kvk på fredag wiho! Taggad som fan!! Nu ska jag nog borra ner mig i älsklingens famn^^, Natti Natti alla läsare:) lovar mer läsning imorn:) Skriv gärna vad ni vill läsa om här på bloggen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0