Fix o trix

Nu har jag och brorsan sett klart på X-men som gick på tv4 film :) Ska snart hoppa in i duschen. Är verkligen i valet o kvalet om vad jag ska ha på mig imorn har typ inga kläder här hemma på munsö ;S Tror nog de får bli nån tröja/t-shirt, min nya leopradfärgade kjol som jag fick i fredags och den nya hood-tröjan från Cubus som är hur mysig som  allra helst :3 och så självklart ett par tights eller leggings x)
Får väl se hur mkt jag hinner sminka mig imorn ;S
Ska nog se om jag kan träffa min "på G" imorn eller på tisdag :)
för såhär ser min vecka ut:
Onsdag: Matteprov + Muskelscanning 17.45-18.45
Torsdag: Praktik + fixa lite inför fredag
Fredag: GLOBEN :D ska dit med skolan hela dan :D
Lördag: Stallet + GLOBEN :D m. mamma o mormor
Söndag: inget inplanerat
Visst har jag blivit duktig på att blogga? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0