Globen

dåligt bloggat idag men de beror på att jag varit på GLOBEN :D Har varit där hela dan med skolan, har sett förmiddagsshowen som innehöll Öppna dressyrträningen, Vinnarnas vinnare (5- och 6-åringar), Masterclinic med Edward Gal och sen eftermiddagsshowen som innehöll Agria hoppet(tror de hette de), Mästarnas vinnare, Barbacka mästerskapet och Internationell tävling för islandshästar :)
Globen var roligt iaf :D efteråt så provade jag tjuren, haha hade asglidiga brallor så min tid ska vi inte prata om x)
Sen var de lite shopping i Annexet och så mötte jag upp Jossan och Moa<3
Hahaha jag satt hela förmiddan och verkligen ville att dom skulle filma oss (vi satt i våra gröna REAL-tröjor och hade en hel läktare typ så vi syntes rätt bra) men sen gav jag upp och verkligen fokuserade på hästarna och då helt plötsligt så puttar Camilla till mig och pekar på tv:n och just då filmar dom oss och jag syns allra mest så jag typ tjuter rätt ut och börjar asgarva och vinkar sen lite smexigt xD hahahaha sen var Camilla halvt döv efteråt xD
Blev inte så mkt shoppade idag men de här hängde iaf med hem:
  • Blå-rött fleecefodrat ländtäcke, strl Full
  • 4 grimmor i färgerna - Brun/rost, Svart/klarblå, Beige/ljusblå/klarblå, klarblå/ljusblå
  • 3 påsar hästgodis
  • 1 par benreflexer
  • 1 stor flaska pälsglans, Sjöbogårdens (asbra!)
Ska ju till globen imorn med på kvällen och då betalar nog mamma för lite grejer men jag funderar lite på några schabrak eller på ett pannband eller kanske ett träns till ^^
Kör nog samma chinos jag hade idag men annan tröja och så samma jacka :)
säg hej om ni ser mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0