Feeling this day

Usch jag saknar mitt ex så sjukt mycket o har så svårt att släppa taget, kollar in hans facebook profil varje dag, spanar efter hnm på bp, känner mig verkligen desperat och helt besatt av hnm. Han satte verkligen sitt avtryck i mig och jag tycker fortfarande sjukt mycket om hnm även fast jag försöker vara förbannad på hnm för sättet han dumpa mig på o hur dåligt behandlad jag blev. Men det är så svårt att vara förbannad på nån man fortfarande älskar som jag har minnet färskt kvar i mig. Jag har till och med tappat suget på att ragga o skaffa nån ny kille. Ibland tänker jag att det är skönt att vara singel men vissa stunder som nu så saknar jag att ha en famn att krypa in i, en famn som bara är ens egen. Finns kan man mysa med killar man träffar men de blir aldrig direkt samma sak, för vem vet den killen kanske ligger med nån annan dan efter medans ens egna kille behöver man aldrig dela med nån.
jag vet inte hur jag ska göra om Thomas kommer tbx nån gång och vill bli tsm igen, ska jag förlåta hnm och ge hnm en chans till och ta risken att bli sviken igen? eller ska jag var en bitch och säga nej och han kanske aldrig pratar med mig igen? Bli sviken en gång till eller missa chansen till ett långt förhållande?

Jag tänker verkligen på hnm varje dag. Det har ju gått 2 veckor nu sen det tog slut men jag har så svårt att glömma hnm och brukar alltid sitta o tänka på våra minnen tsm även fast det gör ont att göra de..

jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0