Lördag hela veckan lång..

Helt sjukt att det redan är lördag ;O tycker den här veckan har gått sjukt fort :S
Jaja igår så blev jag kickad av en häst på Solna så får halta runt den här helgen :S
Vi har lovat att ta Sonja & Kaj's insläpp idag, så jag har insläpp idag och imorgon :) Mamma o jag får nog hjälpas åt annars går de nog inge vidare om jag ska halta in med alla hästar själv x)
idag ska jag iaf göra det här:
  • Hänga tvätt
  • Kopiera över bilderna från Egypten till familjens externa hårddisk
  • Måla taket i gäststugan samt riva ner tapeter mm.
  • Kanske baka nåt
  • Göra en inpackning i håret
  • Måla naglarna
  • Packa iordning grejer inför veckan
och så ska jag prata med 2 tjejer som kanske ska hjälpa mig designa om den här bloggen plus Dolores blogg :)
Så snart blir troligtvis bloggen mkt snyggare :)
Bjuder på en underbar låt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0