update

börjar lite smått blogga igen. Känner att jag behöver skriva av mig lite ibland.
För tillfället har jag rätt fullt upp varje dag men det är mkt för att slippa såna här kvällar som idag när jag sitter hemma och är allmänt deprimerad. Sjunker väldigt lätt ner i min depression så fort jag inte har nått att göra och ingen inne på msn att prata med och det är inget jag kan förutse innan utan jag försöker planera in grejer varja dag så jag slipper alla dom här ensamma stunderna som bara får mig att må dåligt. Många uppfattar mig som den glada lite halvgalna tjejen men egentligen är jag den tystaste som mår skit inuti vars liv är ett helvete. Den glada sidan är en fasad som jag målat upp eftersom jag orkar inte gå runt att må skit det är därför jag spelar att jag mår bra men innerst inne mår jag skit. Sen finns det såklart stunder när jag verkligen är lycklig och glad men oftast är det bara fasaden som jag byggt upp som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0