Dagen

Idag försov ja mig så var tvungen att springa till bussen imorse, inget jag föredrar att göra direkt på morgonen! *pust* Åkte sen in till gullmars där Lovisa "chefen" hämta upp mig och skjutsade mig och pontus till där vi skulle jobba. Jobbade i årstadal idag, riktigt lättstädat och superlätt schema. Började dagen med att chilla i städrummet typ 1½ h sen jobba vi mellan 8.30-9.45 och då drog vi till liljeholmen och käka lunch på donken, sen gick vi in i gallerian. Pontus handla en fin ring i födelsedagspresent till sin tjej och jag handla ett kit med shower gel i olika "smaker/dofter/lukter" vad äre för uttryck man använder vid shower gel?! Köpte de iaf inne på The body shop, present till mamma som fyller år imorn. Började sen jobba igen vid 12 o var klara sen vid 13.
Nu har jag precis kommit hem efter att jag och micke varit o badat vid en brygga här i närheten.
bjuder på en gammal bild/ Puss o Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0