ajabaja

dålig uppdatering här känner jag. I helgen blev de inte nån eftersom min kille kom hit och nu den här veckan jobbar jag. Igår när jag kom hem kollapsade jag i sängen direkt när jag kom hem. Idag så sluta jag jobbet vid halv 12, sen så åkte jag till hallonbergen där jag hittat 2 bra affärer med massa billiga kläder, i den ena affären köpte jag en ICE-tröja (som en jacka med foder och päls men ser ut som en vanlig tjocktröja) och den kosta 200:- (går på typ 500:- i andra affärer) och sen köpte jag ett rosa linne med leopardmönster för 60 kr. I den andra affären köpte jag ett par assnygga urblekta jeans sen hittade jag även 2 andra jeans som jag bad dom lägga undan eftersom jag inte hade tillräckligt med pengar med mig, så dom ska jag hämta upp imorn.
Efter de stack jag sen bort till solna centrum och där började jag med att käka lunch på donken, Big mac plusmeny (Y) Har börjat med att köra på plusmeny eftersom jag vill ha glasen ^^ dom färger jag har på glas är: rosa, lila, ljusgrön & blå :D
Sen så köpte jag ett par solglasögon på Gina för 29:- och sen fick de hänga med en ring & ett par trosor från lindex :) Tycker lindex har skitsnygga underkläder för tillfället och sen äre ju massa massa rea överallt! :D
Om ni är snälla kanske de kommer upp bilder på mina köp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0