Dagens ridpass

Idag har jag ju ridit Boris första gången på en månad. Han kändes så sjukt liten gentemot alla hästar jag ridit på Jursta. På jursta har den minsta jag ridit varit Ayzha som är 1,61 och den högsta har varit Uno eller Armstrong som båda ligger på ca 1,75 så nu idag när jag hoppa upp på Boris som är 1,52 i mankhöjd så kändes de som att jag satt på en typ c-ponny och jag la mräke för första gången hur kort steg boris har.
Ridpasset gick iaf bra och Boris låtsades såklart att han inte aaaallllssss visste vad dressyr var för nåt. Sen så tryckte han upp mitt knä mot ett träd i skogen så kommer nog få ett fint blåmärke och vara lite öm imorn.
Skulle gärna vilja ha lite nya bilder på mig & Boris så är det nån som är fotosugen så äre bara att hojta till! =)




Min vackre prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0