Jursta

Började dagen med att vi missade bussen till Jursta pga att bussen inte väntade in pendeltåget. Så vi kom en timme för sent. Hjälpte Anna att göra klart stallet och sen longera vi en 3-åring som kom i helgen, Anna ska ha den på utbildning. Jag kommer troligtvis få rida ut den på onsdagarna när jag är där! :D
Sedan red jag & Ayzha och Amanda & Uritza ut runt Ogesta-rundan, verkligen superhärligt! Solen sken och pigga glada hästar och en superfin ridslinga, kan det bli något bättre?
Lunchdags efter de och sedan red vi ut med Gemini och Rulle, jag fick prova rida Rulle :)
Vid 3 rusade Amanda ut till bussen och jag plockade undan alla grejer och red Uno, sedan upptäckte jag att Uno hade kolik så knallade med honom en halvtimme i riduset.
Skriver mer ingående om passen imorn, nu ska jag sova natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0