Rozqoo Dee

Rozqoo Dee "Rulle"
Quite Easy - Robin Z
Valack f.2006

Fick rida ut på fina Rulle för första gången :) Rulle är lite speciell, han är väldigt opålitlig. Ena dan är han kollugn och andra dan kastar han av en när man hoppat upp. Så när jag satt upp så höll Malin i, jag hade korta tyglar och hoppade väldigt lugnt o försiktigt upp och sen satt jag beredd dom först metrarna ifall han skulle försöka bocka. Vi började trava rätt tidigt eftersom han slappnar av lite bättre då, jag satt på väldigt korta tyglar och tänkte på att trampa ner i stigbyglarna ordentligt och vara beredd ifall han skulle försöka bocka av mig. Vi travade på den mesta av vägen och han skötte sig super och på hemvägen kunde jag jobba honom lite :)
Roligt och väldigt nervöst att prova honom :)
Bild på han och Malin sen 5-årschampionatet förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0