onsdaggg

Idag så skippade jag skolan kände mig rätt risig imorse och så sjukt trött så mormor lät mig vara hemma. Så jag klev upp ur sängen vid typ halv 3, oupps hehe x)


Idag har jag även spenderat tid på det här:




Dom nagellack jag använde var dom här:

Först det grå/silvriga nagellacket som bas sen det ljusblåa för att få en blåare ton och sen det mörkblå :)
Är rätt nöjd med vänster handen, högern skiter sig alltid x)




Sen så har jag även underhållt mig med det här x) :



Målat gamla 50-öringar med rosa nagellack :D Mormor är ju ordförande i Rädda Barnen Mälaröarna och dom använder dom här pengarna när dom skramlar bössa och för att dom inte ska räkna med dom här mynten har jag nu märkt dom^^

Kommentarer
Postat av: HANNA

Men man kan ju byta dom på banken till i Mars nästa år? =)

2010-11-11 @ 21:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0