Hästarna jag rider :)

Tänkte lägga upp en presentation på var o en av dom hästar jag brukar rida :)
Ayzha, e:Figaro R ue: Jaguar
Ayzha är en helt underbar 3-åring jag började rida i våras. Jag kan utan att överdriva hjälpt till mycket med hennes utbildning, jag lärde henne t.ex. att gå i form under ryttare.
Hon är verkligen en dröm att rida, alltid positiv till allt och massa energi utan att bli het och nervig. Otroligt lättlärd och riktigt fin i ridningen för att vara en 3-åring, hon har världens påskjut bak, kan både gå i kort och lång form, skänkelvikningar är påbörjade och hon tycker det är jättekul att hoppa! =D
Freo, e:Fetcher ue:Briar
Bert som han egentligen kallas är oxå en 3-åring. Jag var den första som red ut honom. En väldigt känslig kille som har blivit riktigt fin att rida, lite skeptisk till hoppning men har blivit mycket bättre.
Rider honom oftast varje vecka :)
Ragtime, e: Highcruiser ue: Rubenstein
Ragge är en väldigt feg och tillbakadragen 3-åring men med otroligt fint steg, traven är som att sitta på moln på honom och han har en superfin nacke!
fortsättning följer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0