Jul

Helt sjukt att det är julafton på lördag :O vad ska ni hitta på under julen?
Själv ska jag fira Julafton hos mormor, juldagen är vi troligtvis hos farmor o farfar :) Får väl se om johan (min kille) är med och firar nån dag, ska försöka få honom att hänga med juldagen ;) Har världens bästa julklapp till honom, hihi, men den tänker jag inte skriva ut här ifall jag skulle ha sån otur att han är inne här och spanar.
Vad har ni önskat er i julklapp?
Jag har faktiskt inte gjort någon direkt önskelista i år, men det här är lite grejer jag skulle uppskatta i julklapp:
  • En till extern hårddisk att ha alla mina filmer på, min jag har börjar bli full.
  • Iphone 4, känns onödigt med en Iphone 4S när det inte är så mycket som skiljer dom åt.
  • Pengar
  • Presentkort
  • Ridgrejer eller saker till dockan uppskattas alltid
Det var väl de mesta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0