Dag 02 – Min första kärlek

Min första riktiga kärlek när jag var liten var Philip som jag var tillsammans med när jag gick i 3:an till ca 5:an, fast under den perioden var jag ju inte direkt så mycket kär i honom utan de var mest coolt att vara ihop med nån. Ena dan var vi osams och den ena av oss skrek "jag gör slut" men nästa dag så var vi ihop igen och så fortsatte de. Jag vet inte varför vi gjorde slut, att vi var ihop rann mest bara ut i sanden. Men sedan när jag gick i 7:an och Philip gick i tappen så var jag jättekär i honom. Men han var inte intresserad av mig. Nu är vi bara vanliga kompisar och brukar hitta på nåt på helgerna.
Sedan philip har jag haft en del pojkvänner men inget förhållande har varit direkt seriöst men med min kille jag har nu, känns de som att de kommer hålla en massa år. Han får mig att må bra och gör mig lycklig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0