120108

Dåligt uppdaterat här, inte hänt så mycket på senaste tiden förutom att jag var på Jursta 2 dar förra veckan och hjälpte till :) Väldigt kul och uppskattat av Anna att jag kom :)
Red lite olika hästar som tex, Uno :) en fyraåring e:Quite Easy, fick hoppa honom igen som jag även fick göra för några veckor sen :D Rullade över en 4-studs några gånger, riktigt roligt! =) Uno på bilden nedan ;)
Idag blir det nog tidigt i säng för imorgon börjar skolan igen. Men innan dess ska jag plocka fram kläder, duscha, fläta håret och fixa naglarna om jag orkar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika in på länken under om du vill komma till en av Sveriges största bloppisar!

Över 190 plagg därav kläder, väskor, skor och accessoarer till mycket bra priser. Allt är i mycket fint skick och de mesta som lagts upp är använt ytterst få gånger (1-2ggr) eller helt oanvänt. Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokbilliga priser!



http://cli.blogg.se/kop/

2012-01-24 @ 12:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0